Wednesday, September 8, 2010

Raya Menjelma Lagi...

Raya..raya..raya..Selamat Hari Raya....yeah..hari raye menjelma lagi..lagi sehari je lagi umat islam akan menyambut Hari Raya Aidilfitri. Tahun nie merupakan tahun pertama aku akan menyambut hari raya sebagai seorang isteri..xcited sgt..tahun nie bju raye ktrg ade 2 psang..puple n biru hehe..Bju puple 2 pn sbnarnyer bju utk akad nkah dlu tp x jd pkai sb ms nkah ktrg pkai bju sewa jek sb 1 pakej..xpe la meriah ckt bju raye aku thun nie..npak mcm pgantin baru hehehe..

Tapi tahun nie aku dlam delima plak sb pikirkan 2-2 uma..uma aku da la adk bradik rmi xblk..aku lak ank pmpn sorg..uma suami pn adk bradik pmpuan die blk lmbat..so aku xthu nk tlog uma mane sblm raye 2..suami kate mlm raye kat uma die t lepas smbhyg raye bru blk uma mak aku..tp cian plak kt mak aku 2 kne msak sorg2 slme nie aku ade kt uma tme mlm raye..em nak xnak kne gak ikt ckap suami huhu..

So..kptusan nyer..rni n esok aku kne tlog pe2 yg ptot  kat uma aku..ptg esok baru la blk uma mentua..Maaf ye mak..pagi raye anor blk Tg. Gading k...:)


Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin..dari Daya & Suami...

No comments:

Post a Comment