Thursday, October 14, 2010

SWEET MEMORY...

hy da lame gler kot x update blog nie..wpun xde sape yg bace blog aku nie tp aku tetap nk tlis smthng kat blog nie..ade la dlm smgu lbh kan aku xupdte pe2..skg da ade mse bru leh update..=p

ahad hri 2..mak mentua call ajk g kje kwen..pnat gak la g 2 uma p2 g giant plak n then g pasar mlm..peh mmg pnat sgt dengan aku pki wedges n bju kurung p2 nek mto lak 2..shopping sakan mak mentua aku 2..klu nek keta agk2 lagi byak yg d borong agknye huhuhu..then hari 2 mak ajk tdo rawang skali..tp syg plak tbe2 wat kptsan nk blk mua mlam die smpi adtec gak sbb die nk ambk mc 2 hri..aku ok je la tp yg klaka nyer ms die smp mua dlm pkul 5.00 pgi leh lak syg trus g uma tg gading pdhal aku kat rawang..die leh lupe lak aku tido rawang..so kne la aku blk tg gading pkul 6.00 pagi 2..lawak2..da rindu sgt la 2 smp lupe aku kat mane n aku pn sbb da xsbr nk jmpe syg 2 yang sanggup blk tg gading pagi2 bute...tapi mmg lawak giler la hahaha=D
2 hari cuti 2 mmg mengamit kenangan yg terindah utk ktorang..bkn sng nk dapat mse mcm 2..berdua-duan,bermesra,bergurau senda,bermanja2..rindu sgt2...itulah kengan yg plg berharga dlm idop aku..
I LOVE U SO MUCH SYGKU..MOHD SYAHRUL A'AZAM...=)

No comments:

Post a Comment