Tuesday, September 21, 2010

majlis kat uma suami..

18 sept 2010~~mjlis menyambut menantu kat belah suami..meriah gak la mjlis nyer sb ade karaoke siang malam..aku juz pakai bju yg aku tempah untuk nkah r2 jek..husbnd aku lg bez leh pkai t-shirt jek sempoi gler sb 2 rmi xknal ne 1 pgantin lelaki haha...

aku pkai bju yg plg meriah pn org xth aku nie la pgantin perempuan nyer..bler mak mentua knal kn dorg mcm caye x caye jek..klaka btol!! kat mjlis 2 de gak la kompang sb kwn2 suami dlu da jnji nak men kompang utk mjlis ktrg..ms kat uma aku dorg x dpt main 2 yg dorg main ms mjlis 2..sampaikn pengantin lelaki pn turut same main kompang 2..die kate xthan tgok kompang 2...=D ai..laki sape la 2 ek hahaha xpnah jmpe pgantin main kompang kat majlis sdri..korg pnah jmpe x hehehe

    nie la pengantin lelaki tgah main kompang

                    nie la gambar pengantin ngan sdre mare
 sempat lagi bergambar  hehe

No comments:

Post a Comment